مجموعه اس ام اس های عاشقانه جدید

❤ دلـمـــ مـیـخـواهـد کـسـیـــ «بـاشــد»
«خــوبـــ» بـاشـد...
«مـهـربـانـــ »‌ بـاشـد...
« بـســـ» بـاشـد...
هـمـه‌یـــ ایـنـــ بـودنـــ هـایـشـــ فـقـطـ بـرایـــ مـنـــ بـاشـد..
بـرایـــ مـــنـــ... ❤

 

 

زندگی من با تو جریان می یابد
با تو شکل می گیرد..
هرروز با این امید نفسهایم می گذرد که
چند روز بعد...فردا...یا حتی ساعتی دیگر
تورا خواهم دید...
و بازهم سر یک ساعت معمولی
عاشق خواهیم شد!

 

 

صـدای مـردانه ات دلم را میلرزاند
گوش هایم همیشه به انتظار شنیدن حرف هایت می نشیند . . .
دسـتان بزرگ و قوی ات
مـرا یاد یک واژه می اندازد
و آن هم ” امـنیت ” است . . .
آغـوشت همچون دریـایی پـر تلاطم است
و مـن
چـقدر غـرق شدن در این دریـا را دوست دارم . . . !
تـ ـو فـقط مـرد من بـمان
و مـن
هـم قـول میدهم تا ابـد
بـانوی تـمام لحظاتت باشم . . .

 

 

 

 

 

ســــــه تا چـــــــی هس که باعــــــــ-ث جذابیــــــــت یــــــه مـــــ-رد میــــــــــشه:
خنـــــــدَش
تــن صـــــــــــداش
بــــــــوی ادکلنـــــــش

 

 

 

چگونه دل دوست دخترای خود را به دست بیاورید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟1عروسک 2گل رز 3 حلقه شامل گوشوار و پلاکم میشه 4 جملات عاشقانه.......... .....توجه گفتن کلمه عزیزم معجزه میکنه

 

 

کنـــارم کــه میــخوابــی ...
دنیـــا تمـــام مــی شـــود، بهشـــت آغــــاز ...
کنـــارم کــه میــخوابـــی؛ پُـــل ٍ صـــراط مـــی شـــود
درســت جــایی میـــان ٍ نـــوازش ٍ لبهـــای ٍ " مَـــن " بــر چشمــان " تــو "....

 

 

 

دوســـت داشتنت بوی ، بــــــاران می دهد
همــآن قدر بی مقدمــه
همـــآن قدر بی دغدغــه
فــــــــــقـــــــــــــط
یادت باشد مثل ِ بــــــــاران
مـــَرا بـــی واسطه

دوســـت داشته باشـــی !

 

 

 

`به `حرمت` `باران`سكوت `ميكنم`
`تابداني` به` عظمت `باران `
"برايم عزیزی"

 

 

فرقی ندارد چه ســـاعت از شبانه روز باشد

صدایـــت را که میـــشنوم . . .

خورشـــید در دلم طــلوع میکند . . . .

 

 

 

" بـه یـاد تـو مـی افــتـم ...
هـر گـاه هـر لـیـوانـی از دسـتـی مـی افـتـد، هـزار تـکـه مـی شـود؛
بـه یـاد تـو مـی افــتـم ...
هـر هـواپـیـمـای کـاغـذی هـر گـاه سـقـوط مـی کـنـد از اوج بـر دامـنـم؛
بـه یـاد تـو می افــتـم ...
هـر سـیـبـی از شـاخـه ای، هـر قـطـره ای بـه دریـایـی، هـر انـدامـی بـه خـاک مـی افـتـد؛
بــه یــاد تــو مـی افـــتــم ... بـــی صــــدا ... ! "

 

 

 

" برگ های پاییـــزی سرشار از شعور درخت اند

و خاطرات سه فصل را ب دوش میکشند آرام قدم بـــگذار…

بر چهره ی تکیده ی آنها؛ این برگها حرمت دارند…….

درد پاییز درد دانستـــ ـن استــــ ... ! "

 

 

" آسـمـان، چـشـم‌هـای تـو بـود،
پـنـجـره را بـاز کـردی
و مـن
پَــر
پَــر زدم ..
بـرای دوسـت داشـتـنـت
پـرنـده بـایـد بـود ... ! "

 

 

 

وقتی کسی را عاشق خودت میکنی . . .

در برابـــرش مسئولـــی . . .

در برابـــر اشکهایش . . .

شکستن غرورش . . . .

لــحظه های شکستن در تنهایی . . . .

. . .و اگر یـــادت بـــرود ! !

در جایـــی دیگر سرنوشــــت به یادت خواهـــد آورد . . . .

 

 

خدایا :
تو را به صدای گنجشک ها
و به بوی خوش آرزوها سوگند . . .
او را از من مگیر
او دنیای من است . . .

 

 

" دریــا و
کــوه و
آسـمـان را نــــه!
جـــای خـــــــالـــی تـــو را
تــمـاشـا مــیـکـنـم ... ! "

 

" مــــنــم ؛
درخــتـی کـه بـرگ هــایــش را ریــخــت
تـا، تــــــو
مـاه را از مـیـان شـاخـه هـایـش تـمـاشـا کـنـی ... ! "

 

 

میدونی عشق یعنی چی.....
یعنی فقط دیدنش بهت آرامش بده..

 

وقتی دستت تو دست عشقته و آروم یه فشار کوچیک به دستت میده
بی تفاوت از این فشار رد نشیا...
داره باهات حرف میزنه...میگه دوست داره...
میگه هواتو داره...میگه حواست به من باشه...
میگه حواسش بهت هست...میگه تنها نیستیا...
تو هم همینجور که دستت تو دستشه آروم انگشتتو بکش رو انگشتاش...آره...
یه وقتایی بی صدا و بی نگاه حرف بزنین...

 

این احساسی که من دارم فقط دوست داشتنه محضه..
دل عاشق به یادت هست توی هرجا و هر لحظه..
این احساسی که من دارم از احساس تو لبریزه..
که این روزای عمر من برام شبای پاییزه..

 

من که تو هفت آسمون ستاره ای ندارم...بیا تو ستاره ی آسمون شبام شو
من که تو خواب و رویام فقط تو رو کم دارم...بیا و شریک رویاهای شبام شو
ستاره،اسمت روی لبام جا خوش کرده...ستاره،دوریت حال دلمو ناخوش کرده
ستاره،بی تو دلخوشی دوومی نداره...ستاره،با تو زندگی تمومی نداره
و...
*ســـــــــــــــــــــــتــــــــــــــــــــــــــاره...*

 

 

این دنیا رو به آنانی هدیه می کنم که به خیالشان دنیا فقط مال آنهاست ، ولی برای تو آسمان را آرزو می کنم که همیشه مانند دلت زیباست...
از خدای آسمان هرچه می خواهی بخواه ، که حاجت دلهای آسمانی رواست...

 

تمام غمهایت را به جان میخرم،تو فقط صدای خنده هایت را به کسی نفروش....

 

مثل بارون با صفایی / مثل برف سفید و ماهی

مثل گل خوشبو و زیبا / مثل خون تو قلب مایی

چه بخواهی، چه نخواهی / تو عزیز دل مایی

 

 

وقتي چشمات تو چشماش ميوفته و هيچكاري نميتوني بكني
احساس ميكني داري خفه ميشي و هيچ حرفي نميتوني بزني
اونجاست كه از خودت بدت مياد اونجاست كه پيش خودت فكر ميكني
كاش منم مث خيليا بودم
ميرفتم راحت حرف دلمو بهش ميزدم
رفقات فك ميكنن مغروري اما غرور نيست وقتي اونو ميبيني نفست بند مياد توان حرف زدن نداري
دعا كنين يه روزي قفل زبونم وا بشه و برم بهش بگم چقد دوسش دارم

 

 

تو را دوست دارم
بیشتر از نوشتنِ آخرین سطرِ مشق‌هایِ مدرسه
بیشتر از تقلب در امتحان
حتا بیشتر از بستن‌هایِ قیفی‌یِ قدیم
پفک‌هایِ طعمِ پنیر
تو را بیشتر از توپ‌هایِ پلاستیکی کوچه‌هایِ خاکی ( این را که می‌دانی چه‌قدر بود! )
بخدا تو را از خوابِ نرسیده به‌صبح هم، بیشتر دوست دارم
بیشتر از صبح‌هایِ جمعه
عصرهایِ لواشک، آلوچه
تو را از زنگ‌هایِ تفریح هم بیشتر دوست دارم
بیشتر از خیلی بیشتر از زیاد!
من،
تو را یه عالمه دوست دارم

به این میگن ابــــــــــــــــــــــــراز علا قــــــــــــــــــــه

 

 

آره عشق و اشتیاقم پر مهر و مهربونی
تویی که منو به اوج آرزوهام میرسونی
تویی که تا زتدگی هست تو خیالم موندگاری
تویی که با یه نگاهت روی من اثر میذاری
این یه حس عاشقونس یه علاقه شدیده
اونقدر عاشقت شدم که کسی خوابشم ندیده
تویی که حالا تمومه عشق و عمر و زندگیمی
آرزوی شب و روزم شادی همیشگیمی

 

 

نمیدونی که غم دارم چه حالی تو دلم دارم
آخه وقتی که می خوابم فقط عطرت رو کم دارم
همه کارم فقط اینه یه عکس کهنه بردارم
شبا تا صبح با گریه تو آغوشم نگه دارم
آخه این بوده تقدیرم که با عشق تو درگیرم
همیشه فالم این بوده که بی عشق تو میمیرم

 

 

هرگاه از شدت تنهایی به سرم هوس اعتمادی دوباره میزند خنجرخیانتی را که در پشتم فرورفته درمی آورم،میبوسمش... صیقلی عاشقانه,اندکی نمک به رویش،نوازشش کرده،دوباره بر سر جایش میگذارم...ازقول من به آن لعنتــــــــــی بگویید"خیالش تخت،من دیوانه هنوز به خنجرش هم وفـــــــــــادار هستم.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 دی 1388برچسب:,

] [ 5:14 بعد از ظهر ] [ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه